shadic

shadic

سفارش از شما کار ازما
shadic

shadic

سفارش از شما کار ازما

اموزش ساخت کمیک


شاید براتون جای سوال باشه من کمیکامو از کجامیارم ولی باید بدونین من کمیکامو می سازم و از جایی کپی نمی کنم.برای ساخت کمیک با یدیه سری مر حله روگذ زروند.

 

 مرحله ی 1:ساخت تصاویر کمیک،برای این کار می تونید از این سایت استفاده کنید.www.realmofdarkness.net/fg/scene

مرحله ی 2:ساخت قسمت یک کمیک،یک قسمت کمیک ی رو بسازید

مرحله ی3:عکس گرفتن وجدا سازی،از کمیکی که ساختید عکس بگیرید و از بقیه ی کادر جداش کنید(برای عکس گرفتن از fn و f11 می تونید استفاده کنید)


مرحله ی4:مرتب سازی و دوبله، برای این کار می تونید از نرمافزار paint.net)paint.net قابلیت دوبله نداره و برای  دوبله باید از paint استفاده کنید)


من از این روش برای ساخت کمیکام استفاده می کنم امید وارم ازش خوشتون بیاد اگه سوالی دارید ازم بپرسید

نظرات 5 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 16:24 http://shahresonic.blogfa.com/

ارهههههههههه خیلی سایت باحالیه

سایت جالبیه

آگوستین پنج‌شنبه 27 آذر 1393 ساعت 18:54 http://www.metalsonic2.blogfa.com

دوست عزیز من تمام مراحل رو یاد گرفتم ولی هر کاری کردم عکس جدا نشد

اگر راه دیگری را میدانید بگویید

ترانه چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 11:44 http://shadonia.blogfa.com

سلام دوست عزیز امید وارم حالت خوب باشه
وبلاگ قشنگی داری از قرار معلوم به شدو علاقه داری
به وبلاگ من سر بزن در باره شدو و دوست دخترش
سونیا که خواهر سونیکه است هر چند تا نظر بدی بهت نظر میدم



آیسل سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 12:11

سلام سروش جونمچطوری یک وب درست کردم که باهم توش باشیم هستی

عرفان شلوغ شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 13:46

من نتونستم!
لطفا ویدیو بزارین!

یه کم سخته

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.