shadic

shadic

سفارش از شما کار ازما
shadic

shadic

سفارش از شما کار ازما

بیوگرافی شدیک

ترجمه شده توسط:عرفان شلوغ

منبع:fanofal vikia

برای بیوگرافی این شخصیت به ادامه مطلب کلیک کنید 

 

شدیک خارپشت
هنر پیکسل بیش از حد Shadic

جنسیت

پسر

گونه ها

خارپشت، جوشی

منبع

Mobian

نام مستعار

Shadic

سوپر Shadic

بیش از حد Shadic

بیش از حد Shadic 2

بیش از حد Shadic 3

تاریک بیش از حد Shadic

Nega بیش از حد Shadic

فوق العاده Shadic

مگا بیش از حد Shadic

اهداف

نابود کردن نازو خارپشت و ذخیره موبیوس

نخست ظاهر

نازو به هر طریقی، بازگشت از نازو

"شما کی هستید؟ آیا شما صوتی و یا سایه؟"

-Nazo زبان به Shadic

"Shadic!"

- Shadic که استفاده از عبارت خود را با اشاره به نازو

"آنها هر دو در اینجا، اما در ترکیب به من، نام من Shadic است!"

زبان -Shadic به Metallix

"شما اشتباه می کنید. یک قدرت بیشتر از یک فرم فوق العاده وجود دارد، و من آن را کردم. تو هیچ شانسی در مقابل من، درست است   فرم زندگی نهایی. "

- befores Shadic او مبارزه می کند Metallix پس از او به او صحبت کردن

Shadic خارپشت فیوژن صوتی و سایه که با هرج و مرج 7 زمرد یا سوپر زمرد ترکیب شده است، او در نازو به هر طریقی به نظر می رسد زمانی که صوتی و سایه تبدیل به فرم بیش از حد و فیوز به این شکل. او جذب می شود هرج و مرج انرژی نازو را برای تبدیل شدن به شکست ناپذیر به شکست نازو. او دوباره ظاهر شد در بازگشت از نازو به عنوان سوپر Shadic، و دوباره در صوتی و بازده نازو ظاهر شد. او را به ظاهر کوتاه در یک پیش نمایش از برادران سوپر ماریو Z به صورت Metallix (استاد ویژگی صوتی). که علت ماریو، لوئیجی و که Yoshi به به تولد بیش از حد Shadic شگفت زده کرد.

بیش از حد Shadic

Shadic می توانید به بیش از حد Shadic با 7 سوپر زمرد و یا صوتی و سایه تبدیل استفاده 7 سوپر زمرد به نوبه خود بیش از حد ترکیب کنیم به این شکل.
Shadic!

ظاهر اولین Shadic به عنوان بیش از حد Shadic در نازو تم.

سوپر Shadic

Shadic می تواند به سوپر Shadic با ترکیب 7 هرج و مرج زمرد و یا صوتی و سایه به نوبه خود فوق العاده با 7 هرج و مرج زمرد ترکیب کنیم به این شکل تبدیل.

Shadic عادی

Shadic می تواند به حالت عادی تبدیل پس از او شکست دشمن و یا چیزی. سایه و صوتی را می توان به این شکل ترکیب کنیم.
Shadic انتظار: کاهش از پیش نمایش metallix توسط jmkrebs30-d4wk815

Shadic در مقابل Metallix

بیش از حد Shadic 2

بیش از حد Shadic می تواند به این شکل دوم با 7 هرج و مرج زمرد تبدیل.

بیش از حد Shadic 3

بیش از حد Shadic 2 را می توان به این شکل سوم با 7 قدرت هرج و مرج زمرد تبدیل.

تاریک بیش از حد Shadic

بیش از حد Shadic می تواند به شکل بیش از حد تاریک با زمرد منفی زمانی که او در عصبانی کردن و یا دوستان خود را مورد ضرب و شتم تبدیل.

Nega بیش از حد Shadic

بیش از حد Shadic می تواند به Nega بیش از حد Shadic تبدیل زمانی که او توسط خشم به دلیل هرج و مرج زمرد خشم هنگامی که دوستان خود را آسیب می بینند و مورد ضرب و شتم.

فوق العاده بیش از حد Shadic

بیش از حد Shadic می تواند به فوق العاده بیش از حد Shadic تبدیل هنگامی که هرج و مرج 7 زمرد و زمرد 7 کینه توزی فعال می شوند.

مگا بیش از حد Shadic

بیش از حد Shadic می توانید به بیش از حد مگا Shadic تبدیل هنگامی که هرج و مرج 7 زمرد، سوپر زمرد، 7 حلقه جهانی، کینه توزی زمرد و زمرد سل به فوق العاده زمرد تبدیل به تبدیل به این فرم. این یک نهایی است.

پس از یک شکست بی رحمانه به دست پرفکت نازو ، صوتی و سایه جذب قدرت از سوپر زمرد و تبدیل به هر دو بیش از حد صوتی و بیش از حد سایه . با این حال، دانستن اینکه حتی این را نمی خواهد به اندازه کافی برای شکست دادن نازو، صوتی و سایه انجام نسخه پیشرفته کنترل هرج و مرج به ادغام با هم به یک موجود مرکب است که نام خود را "Shadic" در پاسخ به درخواست نازو، "شما کی هستید؟ آیا شما صوتی و یا سایه؟ "

اگرچه در ابتدا اعتنا نمیکند، نازو به زودی خود دچار مشکل می یابد هنگامی که Shadic ثابت می شود دقیقا برابر، اگر نه برتر، به قدرت تازه کشف شده خود را. با این حال، در نهایت نازو کشد برگ برنده خود را هنگامی که انرژی منفی را از سوپر زمرد را جذب، و سپس یک توپ انرژی عظیم برای از بین بردن ایجاد زمین . Shadic آتش سوزی پرتو انرژی به او مقابله، اما نازو آغاز می شود تا او را پایمال کردن. در آن لحظه، دم و پنجه به سرعت قدرت تا به سوپر دم و بیش از حد پنجه و مدیریت برای منحرف کردن اذهان نازو به اندازه کافی بلند برای Shadic برای بدست آوردن لبه. پنجه می اندازد نازو حق را به تابش خیره کننده پر از انفجار Shadic، و نازو است به ظاهر پاک. لوئیجی باعث می شود ظاهر cameo برای تشویق Shadic برای شکست نازو.

با این حال، نازو زنده می ماند، اما Shadic او را زیر و پس از اتمام کار. پس از بازگشت به زمین، Shadic جدا بازگشت به صوتی و سایه.

این تایید شده است که Shadic در فرم فوق العاده خود را در فیلم فلش آینده، صوتی ظاهر می شود: بازگشت از نازو. عاقبت فن های ZEE1 در طراحان. احتمالا در صورت بیش از حد خود را یک بار agian، بیش از حد.

این هم معروف است که رنگ خز واقعی Shadic در رنگ آبی تیره با راه راه قرمز در راهنمایی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.