shadic

shadic

سفارش از شما کار ازما
shadic

shadic

سفارش از شما کار ازما

سلام(درباره سونیک بوم)

سلام من عرفان شلوغ هستم تازه عضو این وبلاگ هستم من مدیر وبلاگ تیم شلوغ 1و2و3و4 هستم.

من خودم این حرف های انگلیسی را ترجمه کردم.

منبع:sonic news network

ترجمه:عرفان شلوغ

پس بریت به ادامه مطلب.  برای افراد دیگر با نام "صوتی"، انفجار صوتی (ابهامزدایی) را ببینید.

Sonic Boom: Rise of Lyric
SonicboomSnapshot - 4SBRoL Concept Artwork
Tentative Logo for Sonic Boom: Rise of Lyric.
Developer(s)

Big Red Button Entertainment[1]

Publishers(s)

Sega

Engine

CryEngine 3[1]

Release date(s)

25 November 2014[2]

Platform(s)

Wii U

صوتی: ظهور شعر
Sonicboom
لوگو آزمایشی برای انفجار صوتی: ظهور شعر.
توسعهدهنده (ها)

دکمه قرمز بزرگ سرگرمی [1]
ناشران (بازدید کنندگان)

سگا
موتور

هماهنگی موتور CryENGINE 3 [1]
تاریخ انتشار (ها)

2014 نوامبر 25 [2]
بستر های نرم افزاری (بازدید کنندگان)

رشته مهندسی U

انفجار صوتی: ظهور شعر بازی ویدیویی آینده منتشر شده توسط سگا و توسعه یافته توسط قرمز بزرگ سرگرمی دکمه است که قرار است در نوامبر 2014 منتشر خواهد شد [3] [4] این یکی از دو prequels بازی های ویدیویی برای رونق صوتی می باشد. مجموعه های تلویزیونی، از سوی دیگر در حال انفجار صوتی: خرد کریستال، خواهد شد و در رشته مهندسی U به عنوان بازی ویدئویی سوم و نهایی در همکاری نینتندو، سگا، دو مورد قبلی که صوتی دنیای گمشده و ماریو و بخشی در سوچی 2014 المپیک منتشر شد بازی های زمستانی.
محتویات
[]
بازی

انفجار صوتی: ظهور شعر بازی اکشن ماجراجویی با تأکید بیشتر بر اکتشاف و مبارزه در مقایسه با صوتی قبلی اقساط خارپشت است [5] ویژگی های بازی چهار شخصیت های قابل پخش، بخشی، دم، پنجه و امی. این بازی چند نفره محلی تعاونی حمایت است و معمولا حدود دو بازیکن در حالت تعاونی قرار دارد، با حالت های اضافی برای تا چهار بازیکن به صورت محلی. با این حال، اگر یک بازیکن در حال پخش است، به تنهایی، آنها مجاز به تغییر به هر شخصیت در هر زمان (شبیه به مختلف بازی های ویدئویی لگو)، [6] در حالی که کامپیوتر شما کنترل شخصیت های دیگر را. [7]. بازی می کند چند نفره آنلاین را پشتیبانی نمی کند اما در عوض ویژگی های چند نفره محلی است. [8]

هر شخصیتی توانایی های خود منحصر به فرد خود و مکانیک گیم پلی به کشف مناطق و محیط زیست است. صوتی می تواند سرعت خود استفاده کنید، به مناطق مخفی با داش اسپین و استفاده از حمله خانگی، پنجه می تواند در زیر زمین در حالی که برای نقب زدن و صعود به همراه بخش های دیوار مشخص شده، دم می تواند پرواز و استفاده از ابزارهای مختلف و امی را می چکش خود را به نوسان در قطب استفاده .گیم پلی بازی نیز از ویژگی های مکانیک جدید مانند "EnerBeam"، یک دستگاه اتصال اینترنت استفاده شده توسط هر چهار شخصیت. این دستگاه می تواند برای انجام عملیات های مختلف از قبیل حلق آویز از ریل سرعت، از بین بردن سپر دشمن، در حال حرکت سوئیچ ها و سیستم عامل، دشمنان کمند و پرتاب آنها را در هر جهت و آنها نیز نقش بزرگی را در رئیس بازی مبارزه نیز هست. گیم پلی اغلب تمرکز همکاری بین شخصیت ها، از جمله همکاری با یکدیگر با استفاده از EnerBeams به استفاده از کلید، حرکت سیستم عامل و یا فشار minecarts، با کنترل سوئیچینگ بازیکن بین شخصیت های متعدد و با استفاده از توانایی های خود به پیشرفت. [7]

ویژگی های بازی چهار سطح مختلف بازی رو با سه سبک گیم پلی اصلی است: مبارزه با قهرمانان، سطح سرعت و دو سطح ماجراجویی به سبک. سطوح سبک ماجراجویی ویژگی های آهسته و سرعت بازی بیشتر روشمند از دیگر صوتی عنوان خارپشت. توانایی های شخصیت های مختلف نیز اجازه می دهد تا بازیکن را چندین مسیر را از طریق سطوح ماجراجویی. صوتی می تواند کاغذ برداشته و با استفاده از حمله موشک در حالی که امی می تواند در یک بخش اسکرول سمت کلاسیک صعود و نوسان بین سیستم عامل های صورتی عبور. سطوح همچنین قابلیت آوری های مختلف، برخی از سوئیچ فقط می توان با شخصیت های خاصی با توانایی های مختلف خود را جمع آوری شده.سطح سرعت به عنوان دروازه از جهان مرکز به سطوح ماجراجویی خود را که در آن بازیکن به مسابقه با سرعت بالا از طریق بخش پلت فرم پر خدمت می کنند. در این سطح، این بازیکن می تواند Enerbeam به zipline از سمتی به سمت [7] استفاده کنید و نیز استفاده از شخصیت های مختلف و توانایی های خاص خود را.

در طول گیم پلی، شخصیت ها می توانند راهنمایی های مختلف به این بازیکن را از طریق مکالمه بین شخصیت ها ارائه دهد. همچنین، اگر بازیکن مشکل گرفتن را از طریق سطوح، کامپیوتر بازیکن بیشتر با chracters دیگر کمک خواهد کرد. همچنین اخذ شده توسط دشمن مورد حمله قرار تنها [7] باعث می شود که بازیکن به از دست دادن بخشی از حلقه های خود را.
شخصیت
قابل پخش

     صوتی جوجه تیغی
     مایلز "دم" Prower
     امی رز
     پنجه خارپشت بیدندان

دیگر

     دکتر Eggman [7]
     چوب [9]
     موسیقی یا شعربزمی

سطح
گودال

     نوشتار اصلی: گودال

عکس فوری - 4

آثار هنری مفهوم گودال.

ظهور شعر: گودال سطح اول از انفجار صوتی است. این منطقه جنگل باز جهان است که کنترل پخش تمام چهار قهرمان است. در نهایت، به عنوان مسیر آنها به رشد می کند، تنها بخشی و پنجه خواهد شد امکان پذیر خواهد بود، چرا که آنها در یک منطقه معدنی صنعتی سوار شو. مناطق مختلف برای شخصیت های مختلف یک بخش بزرگ در این مرحله مانند پنجه قادر به حفر و بالا رفتن از در و دیوار و سقف بود و چرخش صوتی بی باک راه خود را بر روی زمین بالا بازی.
توسعه
SBRoL مفهوم آثار هنری

بازیگران اصلی انفجار صوتی: ظهور شعر.

توسعه برای انفجار صوتی در سال 2011، زمانی که سگا رفت BigRedButton سرگرمی تازه شکل گرفته آغاز شد، تا از Naughty Dog در سابق (سازندگان JAK و Daxter و سقوط سری Bandicoot)، ضربه بالا بازی و سنگین استودیو آهن کارکنان ساخته شده است. بازی در حال توسعه قبل از همکاری نینتندو، سگا بود، اما انفجار صوتی به قرارداد منحصر به فرد نینتندو اضافه شده است.

توسعه برای طراحی مجدد صوتی را از طریق یک فرآیند طولانی رفت و قبل از توسعه دهندگان تصمیم به چوب با "شال گردن صوتی" طراحی. [6] در مصاحبه ای با JamesGames با استیون فراست، او نشان داد که هر دو نسخه خواهد یک داستان جداگانه داشته باشد و امیدوار است که برخی از شخصیت های ممکن است به بازی می آیند اما هیچ کدام شده است که از هم اکنون اعلام کرد. [10]

این بازی جدید می باشد در اصل تکامل نهایی منازعه اصلی حق رای دادن در: طبیعت در مقابل فن آوری [11]

سگا اعلام کرده است که آنها را انفجار صوتی در حال حاضر: ظهور شعر و همچنین انفجار صوتی: کریستال به E3 (نمایشگاه سرگرمی های الکترونیکی) 2014 در مرکز کنوانسیون لس آنجلس خرد [12].
چیزهای بی اهمیت

     کریس Senn، مجری سطح برتری BigRedButton سرگرمی، طراح شرکت سرب و کارگردان هنری برای لغو صوتی X-TREME بود. [13]
     این اولین بازی پلتفرم 3D صوتی از سونیک خارپشت (2006) به قابلیت امی به عنوان یک شخصیت کامل قابل پخش است.
         تصادفا، آن را نیز برای اولین بار از پلت فرم بازی 3D صوتی از صوتی ماجراجویی به قابلیت نیست امی به عنوان یک شخصیت جانبی و با خود به سبک گیم پلی منحصر به فرد.
    موسیقی پس زمینه در اولین تریلر این آهنگ Bangarang، انجام شده توسط Skrillex می باشد.
     این بازی دارای شباهت به قهرمانان صوتی با تمرکز بر کار گروهی و مبارزه با.
     این بازی دوم صوتی را برای پخش به ضرب و شتم اونا تا سبک گیم پلی در رابطه با سرعت و اکتشاف و نه تنها مبتنی بر شتاب گیم پلی بازی platforming و سری صوتی شناخته شده است. اولین بودن صوتی گیم پلی Werehog از صوتی بازی.
     این یکی از چند سونیک خارپشت بازی های ویدئویی را برای پخش و نه هرج و مرج زمرد است. [14]
     در مصاحبه با باب رفیعی، او اظهار داشت که این ایده افسار Enerbeam از Chaotix پنجه 'آمد. [15]
     بسیار شبیه صوتی مشکل خارپشت سه گانه، سایه خارپشت و بازی های اخیر صوتی، پخش تمام حلقه های جمع آوری شده خود را از دست دادن نیست وقتی ضربه.

گالری
صوتی سر تی شرت (1) گالری عکس موجود است
انفجار صوتی: ظهور شعر.


Videos

Sonic Boom™ - Video Game Reveal Trailer 01:27

Sonic Boom™ - Video Game Reveal Trailer

نظرات 1 + ارسال نظر
جاستین شنبه 6 دی 1393 ساعت 17:32

اره تو خودت اینارو ترجمه کردی
ما هم که همه گوشا مخملی

به کمک google Translate

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.